Info software

Sinds 1 oktober 2017 registreer je je bezoeken aan de hand van de eID-kaart van de patiënt.

= iedere verpleegkundige bij ieder patiëntencontact
= 90% per patiënt per maand via de identiteitskaart
= alle afwijkingen registreren via een tekstvak (isi-pluskaart, verblijfsvergunning, attest van verlies, klever ziekenfonds … )

  • Tarificatiesoftware in combinatie met eID-lezen
  • Informatie ingeven en raadplegen kan voortaan altijd en overal
  • Briefen van collega’s: permanent (geen telefoontjes of notabriefjes meer nodig)
  • Gedaan met overbodig papierwerk achteraf
  • Agenda opvolgen, organiseren en wijzigingen aanbrengen en dit in realtime (ook van samenwerkende collega’s)
  • Snel en makkelijk ingeven van parameters en observaties
  • Ook offline blijven de basisgegevens beschikbaar (agenda, voorschriften … )
  • Automatische synchronisatie zodra het toestel terug online is
  • Riziv-gehomologeerd = jaarlijkse premie (+- 800 euro)
  • Automatische updates online
  • Optimale veiligheid (enkel log-in via user id en paswoord)
  • Automatische inlezen van de personaliagegevens (eID)

Bij vragen of voor meer informatie

Thuisverpleging De Voorzorg
Genkersteenweg 171
3500 Hasselt

Algemeen nummer: 011 22 44 22
Helpdesk: 011 249 765
E: thuisverpleging@devoorzorg.be
W: www.thuisverplegingdevoorzorg.be

 

Tablets: Mogelijke alternatieven verkrijgbaar in de detailhandel (klik hier)

 

Mobisoft: Tips en tricks:

 

2020: Tarieven (BTW incl.)

  • Hoofdgebruiker VPL + online: 50 euro per maand (= 25 euro online en 25 euro onderhoud VPL)
  • Dubbelgebruiker VPL + online: 25 euro per maand (= 15 euro online en 10 euro onderhoud VPL)
  • Installatiekost VPL: 25 euro (éénmalig)
  • Wanneer de DG bij meerdere verpleegkundigen de prestaties laat verwerken: VPL 10 euro per maand per contract

  • Tarificatiedienst + online: 2,9% (BTW excl.) + 15 euro per maand
  • Installatiekost Tarificatiegebruiker: 45 euro  (mandaten, volmachten, toegangen)
  • In de kostprijs tarificatiedienst is inbegrepen:

    • Verwerken van alle gegevens
    • Uitdrukken van alle documenten: verstrekkingenregister (dagboek),verzamelstaten, bewijsstukken,..
    • Het digitaal doorsturen van de magnetische dragers via het MyCareNet systeem
    • Het aanmaken van nieuwe zendingen en het doorsturen via het digitaal systeem die geweigerd werden o.w.v. een te hoog foutenpercentage of andere problemen
    • De controle van de listings via MyCareNet