Helpdesk software

Wat?

Onze dienst biedt een telefonische ondersteuning in het gebruik van het software pakket 'VPL - Verpleging' en de online toepassing 'Mobisoft' voor het inlezen van de e-ID.

Dit kan gaan van allerhande technise en administratieve problemen waarbij onze medewerkers zullen trachten dit telefonisch op te lossen. Dit is mogelijk aangezien zij uw pc en tablet kunnen overnemen via een app, zonder dat u daarvoor naar dienst te Hasselt moet komen.  Deze app wordt automatisch geïnstalleerd bij de algemene installatie van uw toesel.

Natuurlijk kunnen er ook problemen voorkomen waarvoor het toestel moet binnengebracht worden op onze dienst. Gelieve hiervoor steeds contact op te nemen met onze helpdesk voor een afspraak te maken. Dan kan de helpdesk tevens een reserve toestel voor reserveren wanneer dit nodig is. 

 

Heeft u zelf een toestel elders aangekocht?

Geen probleem ook hierin ondersteunt onze helpdesk u door de installatie van de nodige softwareprogramma's. Voor problemen met toestel op zich moet u zich dan natuurlijk wenden tot de winkel waar u het toestel hebt aangekocht. 

 

Voor wie?

Onze helpdesk staat ter beschikking voor de verpleegkundigen die onze software 'VPL - Verpleging' en 'Mobisoft' en bij ons aangekochte toestellen.

 

2021: Tarieven (BTW incl.)
  • Hoofdgebruiker VPL + online: 50 euro per maand (= 25 euro online en 25 euro onderhoud VPL)
  • Dubbelgebruiker VPL + online: 25 euro per maand (= 15 euro online en 10 euro onderhoud VPL)
  • Installatiekost VPL: 25 euro (éénmalig)
  • Wanneer de DG bij meerdere verpleegkundigen de prestaties laat verwerken: VPL 10 euro per maand per contract

 

Mobisoft: Tips en tricks:

 

 

Contact

Thuisverpleging De Voorzorg
Genkersteenweg 171
3500 Hasselt

Helpdesk: 011/43 09 99

 

thuisverpleging@devoorzorg.be

 

maandag: 8u - 12u & 12.30u - 16.30u

dinsdag: 8u - 12u & 12.30u - 16.30u

woendsdag: 8u - 12u & 12.30u - 16.30u

donderdag: 8u - 12u & 12.30u - 16.30u

vrijdag: 8u - 12u